()

چگونه ما در کمتر از ۱k پوند در ماه ۷۵۱% از مشتریان خود را افزایش دادیم؟

این یک سوء تفاهم مشترک است که کار کردن با یک بودجه‌ی کم برای سئو بدین معناست که نتیجه‌ای برای شما در پی ندارد. چگونه می‌توان طی چند ساعت در ماه به اندازه کافی در سایت پیشرفت کرد؟

خوب، برای ما در بازاریابی دیجیتال تائو، کار ما با Fleetcover نشان می‌دهد که با تمرکز بر مهمترین تغییرات در زمان اندکی که دارید می‌توانید به نتایج برسید.

در این مطالعه موردی، ما چگونگی افزایش ۷۵۱ درصدی پیشرو، کلمات کلیدی ۲۵۹ درصدی و ۵۳۵ درصد برداشت با بودجه کمتر از ۱۰۰۰ پوند / ۱۳۴۷ دلار در ماه، معادل یک روز کار را بررسی خواهیم کرد. این هزینه کمی برای سئو است، اما ایجاد تغییرات مناسب در زمان مناسب و تمرکز تلاش‌های ما روی مهمترین جنبه‌ها، این نتایج مثبت را ایجاد کرد.

اهداف

اهداف ما مشابه آنچه در نهایت هر وب سایت می‌خواهد بدست آورد: ایجاد بازده برای تجارت و افزایش بازدید آنلاین برای عبارات جستجوی مرتبط.

برای اینکه کمی دقیق‌تر باشیم، ما این مشتری را در مارس ۲۰۱۹ انتخاب کردیم، اما مطمئناً نتایج به طور کلی از نوامبر ۲۰۱۹ شروع شد زیرا گوگل شروع به جستجوی سایت به طور منظم کرد.

اهداف / KPIهای ما برای ۱۲ ماه آینده براساس اعداد از آوریل تا نوامبر ۲۰۱۹ بود، به شرح زیر:

  • منجر به افزایش از ۱۷۵ به ۵۰۰
  • function چت جدیدی را در سایت نصب کنید و از طریق آن ۵۰ هدایت کسب کنید
  • کلیک‌های سایت را از ۲۲۰۰ به ۵۰۰۰ افزایش دهید
  • افزایش کلمات کلیدی رتبه بندی شده از ۲۲۹ به ۵۰۰

مخاطبان هدف مشاغل مورد نیاز بیمه ناوگان بودند. این گستره وسیعی از صنایع را شامل می‌شود، از مربیان فعال و تاکسی گرفته تا تجارت موتور.

استراتژی ما متمرکز بر سئو فنی و تولید محتوا بود. یک مسئله بزرگ وجود داشت: ما خود سایت را نساختیم و نه سطح دسترسی را داشتیم که به ما امکان ایجاد هرگونه طراحی یا تغییر اساسی را بدهد که بتواند از SEO و تولید سرب پشتیبانی کند. به نوبه خود، استراتژی ما باید به شدت محتوا محور باشد.

استراتژی ما

  1. یک function چت اضافه کنید.
    در نوامبر ۲۰۱۹، عملکرد گپ “TawkTo” را به سایتی اضافه کردیم که به تولید سرنخ کمک کرده است. پس از تجزیه و تحلیل زمانی که مخاطبان آنها از وب سایت بازدید می‌کردند، متوجه شدیم که بیشتر کاربران اواخر شب و آخر هفته در سایت هستند.با توجه به اینکه تیم آنها خارج از دفتر کار است و در این بازه‌های زمانی قادر به پاسخگویی به هرگونه تماس تلفنی نیست، فکر می‌کنیم ارائه یک عملکرد گپ آنلاین برای کمک به سوالات از اهمیت زیادی برخوردار است تا مشتریان بالقوه از کار نیفتند یا ناامید نشوند! این باعث می‌شود آنها در مقایسه با رقبای خود که این کار را نمی‌کنند، به یک برتری برسند.ما ربات را پیاده سازی کردیم بنابراین در برگه به عنوان یک اعلان پیام ظاهر می‌شود، توجه افراد را به صفحه جلب می‌کند حتی اگر آن برگه فعال نباشد. تاکنون ۳۳۰ پرسش از طریق این عملکرد انجام شده است.

    اضافه کردن یک function chat - افزایش مشتری

    ربات گپ Fleetcover

  2. سئو تکنیکال را پیاده سازی کنید.
    اصلاحاتی که از سئو فنی پشتیبانی می‌کنند شاید از مهمترین تغییراتی باشند که می‌توانید برای دیدن نتایج واقعی ایجاد کنید. ما این را با استفاده از:
    • بهینه سازی عناوین صفحه
    • با استفاده از کلمات کلیدی متناسب با متن، توصیفات متایی ایجاد کنید که بین ۱۰۰-۱۵۵ نویسه باشند.
    • استفاده از اندازه‌های بهینه تصویر که هر وب سایت به آن نیاز دارد
    • استفاده از متن alt برای تصاویر
    • پیوندهای داخلی و خارجی را در صورت امکان پیاده سازی کنید
    • استفاده از FAQ schema در سوالات بیشتر جستجو شده
    • بهینه سازی نقشه سایت با خلاص شدن از شر URL هایی که از جستجوی ارگانیک پشتیبانی نمی‌کنند
    • با استفاده از فایل robots.txt خزنده‌های جستجو را در مسیر درست قرار دهید
    • ایجاد ریدایرکت 301. تعدادی صفحه قدیمی و همچنین خطای ۴۰۴ وجود داشت که باید برطرف شوند
    • ایجاد تغییراتی در قابلیت استفاده در طراحی. ما از نظر دستیابی در سایت بسیار محدود بودیم زیرا مقام فعلی از نظر دسترسی به ما بسیار مفید نبود. ما توانستیم در بعضی مناطق خاص این موضوع را دور بزنیم، به عنوان مثال دکمه‌های “دریافت یک قیمت”. ما احساس کردیم معیارهای کاربر در این بازار رقابتی اهمیت دارد، بنابراین تمام تلاش خود را کردیم تا از این سرمایه استفاده کنیم.
  3. فرم “دریافت پیشنهاد” را بهینه کنید
    ما نقشه حرارت و ضبط بازدید کننده بدون نام را به سایت اضافه کردیم. وقتی داده‌ها را تجزیه و تحلیل کردیم، کاملاً مشخص شد که بسیاری از افراد به دلیل طولانی بودن فرم “دریافت پیشنهاد” – مانند ایستادن در پایین کوه، در حال تلاش برای رسیدن به مسیر درست در بالا هستند! فرم اصلی تقریباً ۱۰ سوال داشت که کاربر را تحت فشار قرار داده و منجر به نرخ تبدیل پایین می‌شود.
    فرم دریافت پیشنهاد - افزایش مشتری
    مرحله اول فرم نقل قول Fleetcover
    فرم Fleetcover Quote - افزایش مشتری
    مرحله دو فرم Fleetcover Quote
    ما با استفاده از فرم‌های چند مرحله‌ای در سایت‌های مشتری دیگر موفقیت زیادی کسب کرده‌ایم، بنابراین تصمیم گرفتیم یک فرم برای Fleetcover ایجاد کنیم. همه سوالات لازم برای تهیه یک نقل قول کامل را داشتیم، اما همه آنها را به زبانه‌های قابل هضم و نمادهای طراحی شده توسط کاربر تقسیم می‌کنیم، نه فقط متن.
    فرم جدید ما با خلاقیت ساخته شده و دارای چهار مرحله بوده و روند کار را آسان می‌کند. فقط با این تغییر‌، سرانه از فرم از ۱۷۵ قبل از نوامبر ۲۰۱۹ به ۱۴۴۸۹ در ۱۲ ماه گذشته افزایش یافت (۷۵۱٪ افزایش).
  4. تمرکز زیادی بر ایجاد محتوا داشته باشید
    نمونه ای از صفحه خدمات Fleetcover (بیمه ناوگان HGV)
    نمونه‌ای از صفحه خدمات Fleetcover (بیمه ناوگان HGV)

    صفحات سرویس

    ایجاد محتوا منطقه‌ای است که در آن واقعاً فرصتی برای نشان دادن استعداد خلاقانه در کنار تجزیه و تحلیل داده‌ها بدست آمده است. ما با مرور صفحات سرویس Fleetcover شروع کردیم و برای جذابیت بیشتر مطالب را مرور کردیم.
    صفحه خدمات - افزایش مشتری
    نمونه‌ای از صفحه خدمات Fleetcover (سوالات متداول)

تحقیق کلید واژه و هدف جستجو

با گذشت زمان، ما تحقیق در مورد کلمات کلیدی را ادامه دادیم، و تمرکز زیادی بر درک هدف جستجو در پشت آنها داشتیم، و محتوای مفصلی و سوالات متداول برای ایجاد نیازهای مخاطب و درک Google از این اهداف ایجاد کردیم.

یکی از موضوعاتی که ما روی آن تمرکز کرده‌ایم، ظهور وسایل نقلیه الکتریکی و چگونگی رشد و تأثیر آن بر صنعت بیمه است. با پیشرفت و محبوبیت این وسایل نقلیه، ما می‌خواهیم ببینیم که چگونه می‌توانیم از این موارد در استراتژی محتوای خود استفاده کنیم.

قالب بندی و سبک

گنجاندن CTAهای واضح و طبیعی در انتهای هر قطعه، نه تنها برای گردآوری مقالات، بلکه همچنین تشویق خوانندگان برای استفاده از خدمات کارگزار Fleetcover، واقعاً مهم بود. نمونه‌ای از مقاله ما در مورد بیمه اتومبیل تجاری را در زیر مشاهده کنید.

قالب بندی و سبک - افزایش مشتری

علاوه بر این، استفاده از لحن ساده اما موثر به تأمین نیازهای مصرف کنندگان بالقوه کمک کرده و اطلاعات مورد نیاز را به روشی مستقیم به آنها می‌دهد.

هنگام تمرکز روی کلمات کلیدی / عباراتی که حاوی اصطلاحات صنعتی هستند، ما همیشه شامل اطلاعاتی در مورد معنی کلمه یا عبارت برای کسانی که قصد اطلاع رسانی در مورد یک موضوع خاص را دارند هستیم، به عنوان مثال “پوشش تجزیه ناوگان”.

نتایج

حراجی

ما به هدف دستیابی به فروش بیشتر دست یافتیم، زیرا نرخ تبدیل وب سایت از ۳٪ به ۱۴٪ افزایش یافت و منجر به افزایش از ۱۷۵ به ۱،۴۸۹ (۷۵۱٪) شد. این افزایش عظیم (با خوشحالی) ما را شگفت زده کرد زیرا در حال کار با سایتی با domain authority ۲۲ در یک صنعت رقابتی هستیم، بنابراین دستیابی به این نتایج خیلی سریع، هم برای خودمان و هم برای Fleetcover یک پیشرفت بزرگ بود.

Fleetcover قبلاً مقدار قابل توجهی را برای خرید سرنخ از شرکتهای دیگر خرج می‌کرد، در حالی که اکنون آنها در سئو سرمایه گذاری کرده‌اند که به طور قابل توجهی تعداد سرنخ‌های تولیدی آنها را افزایش داده است. با استفاده از SEO، این Leadها از کیفیت بالاتری نسبت به Lead PPC برخوردار هستند و بنابراین به احتمال زیاد از خدمات آنها استفاده می‌کنند. اکنون نیاز کمتری به Fleetcover برای خرید آگهی‌ها وجود دارد، زیرا این تجارت در حال تبدیل شدن به بازوی سودآور خود از کارگزاران بیمه Walmsleys است.

رتبه بندی‌ها

ما به Fleetcover کمک کرده‌ایم تا برای برخی از کلمات کلیدی مانند “کارگزاران بیمه ناوگان” (شماره ۱) و “قیمت بیمه ناوگان” (شماره ۲) قابلیت مشاهده آنلاین را داشته باشد. موقعیت آنها برای “پوشش شکست ناوگان” نیز از # ۱۵ به # ۴ و “قیمت بیمه ناوگان” از # ۱۰ به # ۲ منتقل شده است. مزیت اصلی این بهبودهای رتبه بندی افزایش چشمگیر ترافیک است!

ما همچنین رتبه نخست را برای کلمه کلیدی اصلی “بیمه ناوگان” بدست آوردیم، اما از آن زمان به بعد توسط یکی از ژانرهای بزرگ صنعت (صنعت‌گران بهانه) مورد استفاده قرار گرفت. ما برمی‌گردیم ، اما در حال حاضر، domain authority عالی سلطنت کرد.

در آوریل ۲۰۱۹، Fleetcover فقط برای ۲۲۹ کلمه کلیدی رتبه بندی شده بود و آنها اکنون با ۸۲۵ ، ۲۵۹٪ افزایش رتبه بندی می‌کنند.

ترافیک

همانطور که گفته شد، ما نتایج را از ماه نوامبر مشاهده کردیم زیرا گوگل سایت را با فعالیت بیشتری خزید و محتوای مرتبط تری پیدا کرد. بنابراین، آوریل – نوامبر ۲۰۱۹ مقایسه “قبل” ما برای آنچه در ۱۲ ماه گذشته موفق به دستیابی شده‌ایم است:

آوریل – نوامبر ۲۰۱۹:

  • Impressions: ۲۹۶،۰۰۰
  • کلیک: ۲۲۲۰

نوامبر ۲۰۱۹ – نوامبر ۲۰۲۰:

  • Impressions: ۱،۸۸۰،۰۰۰ (افزایش ۳۲۲٪)
  • کلیک: ۶،۴۷۰ (افزایش ۱۹۴٪)

با تشکر از بیش از اهداف تعیین شده KPI، امسال برای سه جایزه SEO در لیست کوتاه قرار گرفتیم و مدیرعامل Fleetcover فقط چیزهای خوبی برای گفتن داشت:

“سالها ما به دنبال شرکتی هستیم که دقیقاً همان کاری را که شما انجام داده‌اید انجام دهد و صادقانه می‌توانم بگویم در 12 سال فعالیت در بازاریابی، این اولین بار است که هر شرکت بازاریابی به طور فعال پیش می‌رود و به این روش کاری برای ما انجام می‌دهد.

منبع: moz.com

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست