()

اگر شما نیاز به دریافت بک لینک و برندینگ خود دارید، یک راه عالی برای شروع این کار ایجاد تحقیقات ارگانیک و سپس ارائه تحقیقات به نویسندگان می‌باشد. اما تبلیغ کار شما احتمالاً پیچیده‌ترین قسمت است و قسمت عمده آن به ایمیلی برمی‌گردد که برای نویسنده ارسال می‌کنید.

این مربوط به فضای روابط عمومی دیجیتال است. راهی که ما برای مشتریان خود بک لینک و برندینگ می‌گیریم، ایجاد تحقیقات اصلی، مطالعات و نظرسنجی‌های جدید و سپس ارائه این موارد به نویسندگان است. اکنون ایمیل و تبلیغات از پیچیده‌ترین قسمت‌هاست و بسیاری از آن‌ها به این مربوط می‌شود – ایمیلی که برای نویسنده ارسال می‌کنید.

ارتباط انسانی

بنابراین برای شروع، ما ایمیلی را در واقع برای شما استفاده می‌کنیم که زیاد به صورت شخصی‌سازی شده نمی‌باشد. ما در اینجا به شما مثالی را ارائه می‌دهیم در صورتی که نتوانستید ایمیل خود را شخصی‌سازی کنید اتفاق می‌افتد. اما شخصی‌سازی یا هر نوع ارتباط انسانی از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و باید این در درون بدنه‌ی ایمیل شما باشد.

بنابراین در این حالت، کمی کلی‌تر است. در آن آمده است: ” همه ما اتفاقات ترسناکی را به یاد می‌آوریم که باعث شد ما با چراغ‌های روشن بخوابیم.” بنابراین این یک تجربه عمومی‌تر از انسان است. این فقط روشی است برای برقراری ارتباط با شخصی که آن را می‌خواند، تا آن‌ها را به خاطر بسپارد.

با این حال، اگر واقعاً فرصتی برای شخصی‌سازی ایمیل دارید، به طور مثال، اگر نویسنده چیزی بنویسد که اخیراً مورد توجه شما باشد یا آن‌ها را در Twitter یا Linkedin دنبال کنید و موردی را که آن‌ها به اشتراک گذاشته‌اند دوست دارید، می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید – شما به همان مدرسه رفتید، شما همان حیوانات را دوست داشتید. در واقع ما افراد زیادی داریم که امسال مانند عکس‌های حیوانات خود عکس می‌اندازند و در مورد اینکه چقدر سگ‌ها یا گربه‌ها را دوست دارند صحبت میکنند.

هرچیزی که اصل باشد می‌تواند واقعاً خوب عمل کند. اما در نظر داشته باشید که در طرف دیگر ایمیلی که می‌فرستید شخصی وجود دارد و فقط کمی این را انسانی کنید. بنابراین این باید در مورد یک یا دو جمله باشد. بنابراین شما نمیخواهید به یک داستان کلی زندگی بپردازید، اما کمی آن را لمس کنید.

شرح سطح بالا پروژه

بخش بعدی شرح سطح بالای پروژه است. بنابراین جمله بعدی در اینجا می‌گوید: “آیا می‌توانید تصور کنید اگر یکی از آن شخصیت‌ها، اتاق کنار شما را اشغال کند؟” بنابراین اکنون ما در حال پل زدن نوعی حکایت از پروژه واقعی هستیم. برای بررسی بیشتر این، تیم من، از بیش تر از ۱۰۰۰ طرفدار تلویزیون و فیلم در مورد هم اتاقی‌های خیالی‌شان پرسیدند.

بنابراین در آنجا شما دقیقاً می‌دانید که پروژه در مورد چه چیزی است. این در مورد یک نظرسنجی است که ما از مردم پرسیده‌ایم با کدام شخصیت‌های داستانی در انواع رسانه‌ها دوست دارند با آنها زندگی کنند. بنابراین بسیار سرگرم‌کننده است. این یک تیکه‌ی سبک است. این یک تیکه‌ی سرگرم کننده است. با این حال، هنگام ایجاد این ایمیل‌های پیچیده، ساختار هنوز یکسان است. مهم نیست که خبر سختی باشد یا چیزی با کمی خونسردی بیشتر، این یک روش واقعا موثر است.

منابع اصلی

بنابراین این ارتباطات انسانی و توصیف سطح بالا را پوشش می‌دهد. این تیکه بعدی بدون شک مهمترین است. این اصلی‌ترین اقدامات، بزرگترین، جالب‌ترین، بینش جدید از این مطالعه است که شما انجام داده‌اید. شما نمی‌خواهید که نویسنده محتوای شما را غربال کند و بفهمد که چرا آنها اهمیت می‌دهند یا چرا خوانندگان‌شان به این مسائل اهمیت می‌دهند.

این وظیفه شماست که دو یا سه جالب‌ترین عکس را تهیه کنید، به معنای واقعی کلمه یک لیست وار برای آنها ایجاد کنید تا بتوانند آن را خیلی سریع ببینند. بنابراین در این مورد، Skylar به معنای واقعی کلمه گفت، ” این چیزی است که ما پیدا کردیم: خانه Beetlejuice به عنوان یکی از قابل شناسایی‌ترین خانه‌های فیلم شناخته می‎شود. با این حال، Beetlejuice کمترین مطلوب هم اتاقی خیالی بود.”

قابل درک است. دلیل اینکه من می توانم تصور کنم او این را اینگونه نامگذاری می‌کند این است که، در این زمینه خاص، او در حال انتشار یک نشریه در خانه بود، بنابراین او در مورد خانه‌ها صحبت می‌کند. دلیل برجسته‌سازی آن این است که شما نباید حتی همان بدنه را داشته باشید که برای همه ارسال کنید. این بستگی به این دارد که خوانندگان آنها چه کسانی هستند و موضوعاتی که آنها پوشش می‌دهند، زیرمجموعه‌هایی از چیزهایی باشد که پوشش می‌دهند. حتی اگر می‌دانید که آنها مرتبط هستند و در وهله اول آنها را فرخوانی می‌کنید، مطمئن شوید که همه جنبه‌های ایمیل را متناسب با آنها تنظیم کنید. ممکن است شما لیستی از ۱۰ تا ۱۵ عکس جالب داشته باشید و هر یک از نویسنده‌ها را با هم منطبق کنید. بنابراین برخی از حقایق دیگر. “طرفداران فیلم موافقند كه نورمن بیتس به همان اندازه كه هالك به عنوان یك هم‌اتاقی خواهد بود، نامطلوب خواهد بود.”

این جالب است، اما آنها در اصل این نقاط را می‌نویسند و فکر می‌کنند، “عنوان نویسنده چه می‌تواند باشد؟ آنچه که آنها می‌خواهند بگویند جالبترین قسمت این پروژه است، و چرا آنها فکر می‌کنند که سرگرم‌کننده یا خنده‌دار یا جذاب یا مفید یا آموزنده خواهد بود؟ ” بنابراین این بخش را پوشش می‌دهد. فوق العاده مهم است. صادقانه بگویم، هنگام ایجاد محتوا، باید به این چیزها فکر کنید و فرض کنید که اینها چگونه می‌توانند باشند.

لینک به محتوا

اگر حتی نمی‌توانید تصور کنید که برای انجام هر کاری چه نقاط بالت کوچکی می‌توانید ایجاد کنید، ممکن است به اندازه کافی جالب نباشد یا در مسیر درست قرار نگیرید. بنابراین، این مهم است. کوچک است اما مهم است. “اینجا یک لینک برای مطالعه کامل است.” لینک شده. بعضی از مردم تاکتیک نوع پرسیدن را انجام می‌دهند، “اوه ، آیا می‌خواهید بقیه را ببینید؟ ما می‌توانیم آن را برای شما بفرستیم.”

توصیه نمی‌کنیم این کار را انجام دهید زیرا نمی‌خواهید مرحله دیگری را اضافه کنید. شما نمی‌خواهید نویسندگان برای هر کاری تلاش کنند. شما می‌خواهید هر آنچه برای تصمیم‌گیری نیاز دارند به آنها بدهید. بنابراین با فراخوانی نقاط بالت مربوط به آنها، این کار را برای آنها آسان می‌کنید. سپس می‌گویید: “اما گوش کن ، اگر می‌خواهی به کل مطالعه نگاه کن. اگر این برای شما جذاب است، اینجاست. شما می‌توانید کل موضوع را مشاهده کرده و تصمیم بگیرید که آیا برای مخاطبان شما مناسب است یا خیر.” بنابراین حتماً این کار را انجام دهید.

مستقیم بپرس

سپس Skylar کار خوبی انجام داد و گفت: “همان روز اول ماه اکتبر است” ، که در آن زمان بود، “و خوانندگان شما برای هالووین آماده می‌شوند.” بنابراین او آن را به ارتباط پروژه با خوانندگان خود، همان چیزی که شما همیشه باید درباره آن فکر کنید، برمی‌گرداند. نویسنده فقط به این مسئله اهمیت می‌دهد که آیا چیزی قرار است در خوانندگان آنها طنین انداز شود. این بدان معنی است که آنها کار خوبی انجام می‌دهند. بنابراین او به نوعی این روابط را برقرار می‌کند. “آیا علاقه‌ای به اشتراک این مطالعه انحصاری با [انتشار] دارید؟ “بنابراین من در اینجا یک سوال مستقیم را برجسته کردم. بنابراین بیایید و مانند این جمله بگویید: “پس آیا می‌خواهی این را پوشش دهی؟” در این حالت، ما آن را به عنوان یک انحصاری مطرح می‌کردیم، یعنی هیچ کس هنوز آن را پوشش نداده است، که باعث می‌شود کمی جذاب تر باشد.

شما می‌گویید، “شما اولین کسی هستید که در مورد این مطالعه صحبت خواهد کرد.” می‌توانید بگویید انحصاری است و می‌توانید آن را در ایمیل نیز برجسته کنید. اما حتی اگر این کار را انجام ندهید، اگر آن را به گوش چند نفر برسانید یا کسی قبلا آن را پوشش داده باشد و هنوز هم آن را فرخوانی می‌کنید، فقط مطمئن شوید که مستقیماً می‌پرسید، “آیا شما علاقه مند به پوشش این موضوع هستید؟ ” تصور نکنید که آنها حتی می‌دانند چگونه پاسخ دهند. بنابراین آن‌ها چهار اجزای اصلی یک ایمیل پیچیده هستند.

نتیجه

اکنون کارهای زیادی در ساخت این اثر وجود دارد. این فقط یک تیکه از یک معمای بزرگ است. محتوای شما باید فوق العاده باشد، زیرا، همانطور که می‌گوییم، هیچ سطح خارق العاده‌ای نمی‌تواند یک پروژه وحشتناک را نجات دهد. شما فقط نمی‌توانید راه خود را از آن خارج کنید. همچنین شما باید افراد مناسب را هدف قرار دهید.

بنابراین گاهی اوقات ما ایمیل‌های اضطراری فوق العاده‌ای داریم که می‌فرستیم، یا هر کسی ایمیل‌های فوق العاده‌ای دارد که می‌فرستد، اما شخصی، به هر دلیلی، نمی‌تواند مطالب را پوشش دهد. پیش می‌آید. مطمئناً این اتفاق می‌افتد. گاهی اوقات افراد تقویم‌های سرمقاله کاملی دارند، یا اینکه آنها فقط در مورد چیزی مشابه اخیر نوشته‌اند. اما شما می‎خواهید از شرایطی که آنها می‌گویند: “زیر و بم عالی است، اما این جای من نیست” جلوگیری کنید.

این اتفاق همیشه در صنعت می‌افتد، ما سال قبل در ۲۰۱۹ تعداد ۵۰۰ ناشر را بررسی کردیم که شما چه زمانی به این موضوع گوش میکنید، گفتند که موضوع شماره‌ی ۱ عذاب آور “محتوای مورد بررسی شده درحالیکه مورد میل شما نباشد” بوده است. بنابرین آنها درحال بررسی چیزهایی هستند که آنها معمولا درباره‌اش نمی‌نویسند. بنابراین این یک روش خارق العاده برای افزایش شانس موفقیت ایمیل شماست، اما اگر تمام این مراحل دیگر را انجام ندهید، این بدان معنی نیست که این بی‌عیب است.

منبع سایت Moz.com

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست